søndag 30. januar 2011

FLOM OG EN LITEN AWARD

Tar meg en aldri så liten bloggerunde nå på formiddagen. Stille og fredelig på morgenen. Barna har så vidt begynt å stå opp og vi er hos min manns søster helt Sør i Nord-Trøndelag.
I går formiddag kjørte vi mot Steinkjer og her passerer vi høylandet :

Tatt med iPhone

Man kan trygt si at det er vann på veien...

Så var det AWARDEN
Jeg tar en utfordring ....å med det følger noen spørsmål.
Og disse lyder som følger...

Ta opp nærmeste bok, slå opp på side 18 og let frem linje 4. Hva står det der?
Vurder 3 min med god HLR før første sjokk hvis stans ikke ble bevitnet av helsepersonell.

Hva var det siste du så på TV?
Det er nok skiNM på NrK som står på 

Bortsett fra datamaskinen - hva hører du akkurat nå?
Lyden av stekepannen fylt med eggerøre, klargjøring til søndagsfrokost og de firbeinte som tusler spent rundt for  se om noe ramler ned til de...

Når var du sist ute, og hva gjorde du da?
Det er så kjedelig som å lufte hundene det gitt...

Hva har du på deg nå?
Svart tights, hvit singlett og en grå cardigan med små røde hjerter. Og prikken over ièn: lange Mariusullsokker.

Hva var den siste filmen du så?
For andre gang så vi Twilight eclipse sammen med barna i går kveld. Vi er en skikkelig filmfamilie, så her blir det noen filmer i løpet av måneden.

Skulle du kunne overveie å flytte til utlandet?
Ikke egentlig - det sies jo at Norge er ett godt land, men jeg må innrømme jeg liker Svenskene...men flytting er vel ikke aktuelt - det får holde med en campingferie i ny og ne...

Sender Awarden videre til to av mine favoritt bloggere:  Hulda og Hanne.


Da håper jeg alle som titter innom får en riktig flott søndag.

Monica 

3 kommentarer:

Sanne sa...

Oi det var snøsmelting og vann på de veiene. Fin blogg! Og fine bilder:-)

Ha en fin søndag.

Nanni sa...

God søndag :)
Jeg har tatt de samme spørsmålene, moro å bli litt kjent slik :)
Her er det masse snø fortsatt, ikke vann i veien ... Lengter til vår nå..
Nanniklem ~

HANNES DAGBOK sa...

Du er så søøøt!!!
Tusen takk og klart jeg skal ta den:)

Håper du har hatt en super helg og er klar for uka!

Klem,Hanne

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...