mandag 30. august 2010

Barna må også få

Endelig sier barna.
Omsider fikk vi tid til å ordne og henge opp huskene...
Så kanskje hengekøya og hengestolen overlever sesongen.


 Etter mye svette og justeringer klarte vi å få rundstokken opp i trærne. Å langt opp ble det. Men det har seg slik at trærne ikke er så villige til å flytte greinene... så her måtte det bli.


Smurfen vår er akrobat de lux..så jeg må nok se om jeg finner de gamle turneringene i gamlehuset.
 

Åsså ble det tid til å kutte opp trærne som Gubben tidligere har felt for å åpne tomten.
Så har vi  litt koseved til vinteren for å fyre opp i peisen med...

Nå skal jeg tilbake til pidestallen...nok et strøk venter...
Photobucket

2 kommentarer:

Som mine dager er sa...

Oj, det er litt av et prosjekt dere holder på med. Men du verden så flott det kommer til å bli til slutt. Du liker den lyse stilen du også ser jeg, det er utrolig hvor mye hvitfargen gjør med romfølelsen.

Lykke til med pidestallen - den kommer til å bli kjempefin.

Hilsen Marit

Astri Moseidjord - Lensmannsgården sa...

Hei hei :-)
Tusen takk for kommentar inne hos meg :-)
Guri for et prosjekt dere også har, men jeg ser jo at det nærmer seg et kjempe flott hus..
Lykke til.. :-)
Legger meg som følger hos deg også!
*smil fra Astri*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...