torsdag 19. august 2010

Fult hus...

I går kom det på lassvis med varer hit. Plater til vegg, takplankene, innerdørene og ytterdøren åsså peisen som jeg gleder meg til å se ferdig montert.



Så nå begynner gangen virkelig å ta form. Men det er noen problemer som stadig oppstår. Garderoben som vi har handlet på IKEA er selvfølgelig bare AKKURAT. Dvs... garderoben er 236 høy...høyden under taket er 236,3 nå etter at gulv og tak er lagt. Dette høres jo selvfølgelig veldig så perfekt ut. Men der hvor jeg vil ha garderoben er det bare 235!!! Ach!
HVA gjør jeg da?
Jo sokkelen på gardeoben må kappes...å HVORDAN gjør jeg det da???
JEG TRENGER EN FLINK SNEKKER!!!
p.s: Jeg har en veldig så flink mann da...han står på som bare det! Flink er han!

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...