søndag 29. august 2010

Ryddedag

I og med at ting står litt stille inne. Måtte vi bite i det sure eple å rydde ute i dag. Passelig fint vær til å lempe gamelt skrot på en henger.


Tilsammen 4 store lass med rot og skrot som har ligget og sleng nedenfor huset...til naboenes og gartneriets besøkendes store skrekk tenker jeg.
Har lenge sagt at nå vi få tatt det, for jeg ser for meg gamle mor og familen på søndagstur tenker... "kjære vene for ett rot"
Men nå er det rensket og klart for nytt rot....for det kan jeg love dere at det blir.

Prosjekt pidestall er startet...
Jeg har ikke kommet langt, men alikevell brukt flere timer allerede...
FØR:


 Men nå er endelig den gamle hvitfargen borte.Og frem kom en gråfarge... Mulig at dere lurer på hvorfor jeg ville gjøre noe med den. Men den var virkelig ikke så pen når man kikker litt nærmere på den. Malingen var skrukkete, nei det var så slett ikke bra ut...
FORELØPIG:


 Hvis det blir oppholdsvær i morgen...blir det litt mere pussing og så spraying og maling av pidestall...
...å bilder kommer selvfølgelig...




Photobucket

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...