onsdag 1. september 2010

ETT PAR SMÅPROSJEKTER...

I dag har det vært veldig så varierende vær. Men nå skinersola så fint, å det er deilig temperatur ute. Uberegnelig. Høsten begynner for alvor å ta tak og det er mørkt mye tidligere på kveldene. Jeg gleder meg til vi er ferdig oppusset her i stua og på kjøkkenet. Jeg må si at jeg ser frem til å få ned pyntetingene mine og ikke minst lysestakene fra loftet. Tenne ett lys eller 10 på kvelden.
Men...det blir om en måneds tid. Forhåpentligvis.
Benytter ledig tid til å vise dere noen småprosjekter. Som jeg har vist tidligere (her) var jeg på garasjesalg å gjorde noen små scoop.
Denne messinglysestaken fortjente en sjanse
FØR:

kr 30,-
Å for å passe inn hjemme hos meg måtte jeg til med sprayboksen.
ETTER:



FØR:

kr 10,-


ETTER:


Også var vi på kaffe hos en kollega og kompis - han var så vennlig å donerte bort to trekasser...heldige meg!
Å mamma...hvis du ser dette...den største trekassen er fra Rørvik... det har nok vært fiskemat i denne...
Å tror dere det var sluten?
Å neida... jeg fikk velge meg ut et gammelt Vi Menn, som jeg nå har klekt ut en plan med... men det skal dere få se en annen gang...
Vi Menn fra 1967  - da damene ikke var fult så lettkledde

Var en tur i Mosjøen i dag...å på turen hjem var det selvfølgelig en brukthandel...klarte ikke å kjøre forbi denne gangen heller...
Hva jeg kjøpte?
Jo det skal du få se i morgen...

Ha en fortsatt fin kveld!

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...