fredag 3. september 2010

FRA BITTE LILLE BARNDOMMEN

Ønsker å vise denne søte "kjolen" som er fra min eller min søsters barndom. Det er også mammelukker, men de henger skult under.
Denne har Marthe, min søster eller jeg brukt. Mamma var rett å slett ikke sikker da vi fant denne på loftet. Kanskje jeg skal se gjennom gamle bilder når jeg skal hjem til mamma nå i helga...?
 Morsomt er det i allefall.


...og jeg synes den var så fin at den må få henge en eller annen plass.
Hengeren er bare en vanlig plasthenger som jeg har snurra hvit stoff rundt...


 
Og med dette ønsker jeg dere ei go helg!

Photobucket

5 kommentarer:

Anonym sa...

Vet ikke hvor gammel du og søstrene dine er, men jeg var kledt like søtt og jeg er født i 1980 :) Kanskje det kan hjelpe deg med å finne ut hvem sine klær det er :)
Gunnhild

Mamsen sa...

Så morsomt Gunnhild.
Jeg er 79modell...så da er det nok min ja.
God helg!

Anonym sa...

І'm not sure why but this site is loading incredibly slow for me. Is anyone else having this problem or is it a problem on my end? I'll
сheck bacκ latеr anԁ see
іf the problеm still exiѕts.


Heгe is my wеb-ѕite Haarausfall

Anonym sa...

Hi there, yup this ρiece of writing is in fact good аnd I
have leаrned lot of things from it cοnceгning blοgging.
thanks.

Here іs my web-site http://www.ray.msk.ru/RussellSM

Anonym sa...

Τhis post is аctually a nice one it assiѕts new nеt
visitoгs, who агe wiѕhing for blogging.


Аlsο visit my page - Haarausfall stoppen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...