tirsdag 14. september 2010

KJØKKENET ER KOMMET I HUS

4 sterke karer bar inn kjøkkenet. 
Takk til dere gutter!

Ja så nå er det kommet i hus, å jeg tenkte jeg 
bare skulle sette opp ett skap - sånn for prøve.
Ach!
Det var lettere sagt enn gjort.
For de har jo selvfølgelig ikke sent med noen som helt monteringsanvisning 
på kjøkkenet til sammen.
Klart...det ligger jo anvisning i hver pakke.
Men ett skap består av minst 5 ulike pakker.
Å nå sitter jeg å klør meg kraftig i hodet.
For... hvor skal skuffene settes inn?
Hvorfor er det bare to skuffefronter når det er 3 skuffer i skapet?
Det var nå man skulle ha hatt en montør eller?
Men det skal jeg si dere:
De kommer ikke til Nordland å monterer. For det er vel for langt nord det!


Nå ble jeg veldig så demotivert...


Photobucket

3 kommentarer:

Anonym sa...

uff, det kommer kanskje til å gå med noen kopper kaffe før det er ferdig;( Det er nok sikkert et system på hele greia sånn at når første modulen er OK, så går de neste mye lettere:))

Spent på å se og sender oppmuntrende tanker:)

Maria sa...

blir sikkert lekkert når det blir ferdig Monica. Jeg tror jeg hadde akkurat det ikea kjøkkenet i huset mitt i trondheim :)

la meg til som følger :)

Maria

Fie`s hverdag sa...

Når man har fått montert det første skapet går de andre av seg selv :) Sånn var det hvertfall hos oss når vi monterte vårt.
Fin og kreativ blogg du har, legger deg til i lista mi, for hit komer jeg nok tilbake.

Lykke til med kjøkkenet ;o)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...