søndag 12. september 2010

Loppisfunn

"No igjen!"
Ja det var gubbens ord.

To loppiser var det her i går.
Jeg var jo på vakt, å min makker måtte selvfølgelig joine meg. 
Stakkar!
Koselige Malin var også med. Vi var vel skjønt enige om at hadde det
vært ett par loppiser til - så hadde vi drat dit også...

200,-
Fant en nydelig stol.

20,-

Å flere skåler som jeg liker så godt.
En liten med stett. Og en stor som passer godt til frukt, men som jeg antar vil samle mest på potetgull.

50,-

Å jeg som er så glad i sånne "melkeflasker"....FANT JEG FANT!


Tilsammen 25,-

Men det beste av alt, var nok denne muggen.
Likte den fyldige formen...

Tenkt 20,- for denne! WOW!

 Åsså var det gledelig at makkeren min fant noe han også.

Ha en superduper søndag!


Photobucket

2 kommentarer:

liven sa...

Heisann!!
så heldig du var med dine funn!!!
Denne stolen var bare nydelig ja :o)

ha en fin søndag....og takk for titten!!

Prinsesse Elin sa...

Hei på deg.
Man kan ikke få for mange slike stoler! De er så flotte. Har selv 2 men er på evig jakt. Takk for du følger bloggen min. Jeg synes du har selv en inspirerende og vakker blogg. Her kommer jeg garantert tilbake:)

Søndagsklem fra Elin:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...