fredag 15. oktober 2010

BORDKLEDNING - før og nå

Da kommer det en situasjonsrapport og noen foreløpigbilder fra Nordheim.
I dag har vi lagt bordkledning på nedersiden og ble akkurat ferdig.
Og godt var det, for nå starta det å regne å blåse.
Brrr...
Det går raskt når man er flere. 
Gubben og Steffen sto oppe å satte på bord.
Mens jeg sagde og delvis hamra litt.

Godt å se forandring.

Før:



Nå:


Her ser dere vi har skifta vinduene i øveretasjen...fine?
Det blir i allefall koselig innvendig. Vi må bare få ferdig foringer og listverk...
...må se hva vi vinner på. Alt tar jo sin tid.
I morgen blir det å sette på bordene rundt vinduene og dekorlister...eller hva det nå heter.
Men det blir hvis været holder seg.
Dekorlistene hadde jeg tenkt å lage selv...så jeg må vel ta meg en kjørerunde i 
nærmiljøet å se om jeg får noen ideèr.

I morgen hadde jeg planer om å legge ut bilder av hvordan 
kjøkkenet ser ut...foreløpig...
Kanskje vi får lagt gulv der nå i kveldinga. 
Det blir deilig å ha gulv over hele flata her.
Så titt innom...
...å vær ikke redd for å kommentere - da blir jeg 
om mulig enda gladere!

Tjo hei!



Photobucket

1 kommentar:

Lisa sa...

Det blir veldig fint, og med nye vinduer blir huset helt forandret :) Lisa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...