torsdag 28. oktober 2010

EN VEGG MED GODE MINNER

Holdt nesten på å glemme at jeg skulle vise dere hva jeg har gjort i entrèn.
Så i dag blir det hele meg to innlegg.
Her  får jeg nok engang bruk for laservateren som vi kjøpe da vi skulle til å pusse opp.
Den er gøh-snedig!
Å det er bildeopphenging som står for tur her...


Har hengt opp en tråd slik at jeg vet hvor jeg skal ha de ytterste bildene...
Så har jeg også en treliste med en spikker som stikker ut på 
begge sider - på denne henger jeg på bildet og finner da akkurat ut hvor spikeren skal være. 
Sikkert veeeldig dårlig forklart...
(dette har jeg lært av Beate og Bent, ett vennepar)

Legger ut bilder og veggord flere ganger før jeg finner ut hvordan
jeg vil ha det.


Her har dere den ene veggen i gangen - ferdig dandert.




Ble veldig fornøyd med denne familieveggen.
Mangler bilde av min søster og hennes følgesvenn, derfor den
tomme rammen... 
(Marthe...det var da ett hint til deg...)


Nå begynner det virkelig å føles som ett hjem her...

Photobucket

2 kommentarer:

Hannepålandet sa...

Å så fint det ble, og fint at du har brukt litt andre ting og veggord innimellom:) Har lyst til å ha en slik familievegg selv, men har tenkt å ha det i trappa og da må jeg dandere det litt annerledes... sånn på skrå oppover;)
Kansje jeg snart får begynt med det prosjektet også nå, så takk for inspirasjon:)

Klem

A Seaside House sa...

Kjempekoselig bildevegg:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...