mandag 4. oktober 2010

I DAG HAR JEG

I dag har jeg småsulla med mange ulike ting..
Dagene mine har altfor få timer - å jeg rekker knapt halvparten av det jeg skulle gjort.
Men...
Noen rammer har fått seg ett par omganger med hvitsprayen.


Mannen i huset sliter med foringer på dørene og listverk i entrèn, som 
må være klart til elektrikkeren kommer om få dager.

Og slagbenken er ferdig malt.
Men mangler bånd rundt stoffkanten. Dette kommer i posten om få dager.


Skapet er kommet opp på veggen over slagbenken, men jeg har derta litt med maling her og der på det, så det skal dere få se bilder av de nærmeste dagene.

Men jeg sliter noe forferdelig med det nye opplatningsprogramet.
Kjenner jeg blir litt frustrert...
ingen andre som sliter  med det?

Men:
Følg med!
Photobucket

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...