onsdag 27. oktober 2010

TREKASSE - før og etter

Da har jeg fomlet meg til å beisa denne trekassen.
Den er malt ett strøk med interiørbeis fra Lady i fargen
Patinagrå.

FØR:

ETTER:


Ble riktig fornøyd med fargen.
Endelig fikk den et slitt utseende...som vi shabbyère er så glade i.


 Får å få den berømte prikken over ièn...
måtte det litt sablonger og maling til.


 I dag har det vært elektrikere her.
De har jobbet som noen helter - fra kl 08:00 til nå i 22:00.
Så nå har vi fått nytt sikringsskap, strøm på komfyr, ovn og varmepumpe.

I morgen tenkte jeg å vise dere hva jeg holder på med her:

Photobucket

2 kommentarer:

Hulda sa...

Virkelig kreativt! Kassen fikk ny look, og er super som bladkasse, på hjul. :) Herlig!

Hannepålandet sa...

Kjempefin kasse, en slik ønsker jeg meg Å;) Også så kjekt med hjul på da:)

Ønsker deg en fin dag

Klem

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...