onsdag 10. november 2010

JEG SYR LITT

Jeg sitter smått å syr litt. Innimellom strikking og husarbeid.
Endelig har jeg blitt såppas endig med symaskina og agresjonen som tidligere har vært mellom oss to har roet seg betraktelig.
Det er deilig!

Vi har en aldri så liten "pause" i oppussingen i påvente av rørlegger til prosjekt bad.
Det er endel vi skulle ha gjort ute. 
Men minsugradene har begynt å titte frem, og vinden er surere enn surest.
Så nå er det godt å sitte ved symaskinen inne i varmen.





















Her i byen er ikke utvalget stort når det gjelder både det ene og det andre.
Jeg har vært på utkikk etter en skjerm til denne lampa jeg kjøpe på en skrot-dag for litt siden.
Men ikke en eneste lampeskjellet var å finne.
Da måtte jeg lage selv da!
Dro ivei å kjøpte kobbertråd, å begynte å surre.






 Det ble langt fra beint, men shit au!
Ble fornøyd med resultatet...så denne skjermen får bare være litt skeiv
til jeg finner en annen som passer.



Så var det disse gardinene som jeg slett ikke ble fornøyd med.
Syntes det ble for "trangt" i stuen.
Så dro på Europris å kjøpe noen tynne billige gardiner og sydde de litt om....
Det ble en mye lettere følelse i stua.


Nå i natt har jeg delvis ligget våken å tenkt på hvilke julegardiner jeg skal ha.
Jeg har no noen gamle fine. Men det holder bare til ett kjøkkenvindu.
Nå har jeg to....
Hvis du titter innom bloggen min og tilfeldigvis har en god ide
som du selv har skrevet på din blogg...blir jeg veldig glad 
om du linker...så titter jeg gladelig innom.
Ha en fin dag!



Photobucketps. minner om min giveaway  - klikk her.

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...