mandag 22. november 2010

VIL DU SE BADET?



 Antagelig ikke, men jeg viser
ruinene alikevel... 
Etter flere timer med meiselmaskinen, ja Gubben ble ganske så grå i håret - så har vi tilslutt fått bort det meste av betongen.  Rørleggeren skulle komme i dag, men nei da... Han hadde falt på trappa på jobben og måtte da dra hjem å legge seg på sofaen. Usj! Slikt kan skje - ingenting vi kan gjøre med. Men da står skjemaet vårt i fare. For gulvet må være klart til elektrikeren kommer på torsdag. mange brikker som skal falle på plass her.
Men det sies at det ordner seg for snille piker.
Planen er foresten at badet skal være operativt innen 3 uker fra dags dato - tror dere det går?
mmm SKEPTISK!
Uansett blir det forferdelig deilig å få stå å dusje. Husker ikke sist jeg gjorde det...jo foresten - på campingtur i sommer. Ikke helt det samme kanskje. Fellesdusjen på campingen i Østersund. jaja Gleden blir bare enda større den dagen badet er klart og dusjen kan invies. Kjenner jeg blir glad ved tanken.


Her ser dere hvordan det så ut før vi flyttet inn.
Å i dag - til min store glede - kom det pakke fra Stoff og Stil...Nå har jeg endelig litt mere matrialer å jobbe med. Mange vakre blonder og bånd kom i dag. Så da kan det hende at den kommende helgen blir produktiv. Vi får se.




Åsså må jeg vise dere den største tråsnella jeg har hatt i allefall. Uff...tror jeg bomma litt på bestillingen der. Trodde da ikke den skulle være sååå stor. Gubben lurte hvor på symaskina jeg skulle sette denne. HA HA!
Jeg svarte da litt spakt: Kanskje du kan sitte å surre den over på en litt mindre?

Krams i fra 
Monica

13 kommentarer:

Alfa sa...

Hehe. godt svar du kom med til din mann:). Blir spennende å se det ferdige resultatet av badet.
Ønsker deg en god kveld.
Klem Alfa

Unknown sa...

Oi nå blei eg missunelig på alt det digget som du har fått idag,tøff trådsnelle;)hihi, Og lykke til med badet:)

skipperfrua sa...

Hei! så utrolig mye fint du fikk i den pakken.
Og hvis du får din mann til det, ja da har du en snill mann.
Badet blir sikkert ferdig en dag, ha en fin kveld

Min lille Verden sa...

Heisann :)
Mye fint du fikk fra Stoff og Stil!
Digger den butikken...
Lurte på en ting eg,
og det er om det tok lang tid for mannen din å meisle opp betongen?
Vi skal til med samme prosjekt etter jul ;)

Ha en fin kveld

Piulfen sa...

Det var ikke akkuratt så fint bad, men kommer nok til å bli fint. Så fin blogg du har.
Gøy med pakke stoff fra stoff og stil.

Mamsen sa...

Det tok vel omtrent en 10-12 timer kanskje... Men det kommer vel ann på hvilket utstyr man bruker. Å her er det snakk om bare 4 kvadrat....10cm tykt...

Unknown sa...

off jeg kjenner meg igjen i de øverste bildene...
for tiden har vi ett gammelt bad som er kalt og ekkelt, men vi holder på å pusse opp et bad i 2.etasje som snart er ferdig!
fant noen fine fliser fra marazzi eller hva det heter.
mye fint fra stoff og stil!
manu

Anonym sa...

Hei.
Grusomt mye jobb når man må ta
badet fra bunnen av,vi holdt på
i fjor på denne tia,grøss.
Det kommer til å bli lekkert
hos deg,ser jo du har god smak.
Likte den pakken fra stoff og
stil,alltid spennende å få sånne
i posten. Lykke til,du har nok å
henge fingrene i. :))
Klem fra Mette.

Mie fra Mies Mirakler sa...

Så mange fine blonder du har fått tak i, det blir vel mye fint utav de, og hehe for trådsnella :D sånn er det avogtil. Kjedelig med oppussing av bad, men åååh så deilig når det blir ferdig *♥*

Min lille Verden sa...

Tusen takk for kjapt svar :)
No har eg ein viss peiling på kor lang tid det kan ta :)

klem

Astri Moseidjord - Lensmannsgården sa...

*Grøss og gru* Men det blir kjempefint :-)
Hold oss oppdatert!

Hilsen Astri :-)

Hannepålandet sa...

Lekkert bad;) Tipper det kommer til å bli kjempefint når det blir ferdig.

Så masse søte blonder, spennende å se hva du lager med de:)

Ha en fin kveld
Klem

Norregård sa...

Hej Monica!!
Välkommen som följare hos mig!!

Vad spännande med badrummet, vilket jobb!

Kram Malin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...