fredag 4. februar 2011

DRØMMER OM MINNETEPPET



ELLER MINNE I DRØMMETEPPET?
Nei overskriften er ikke alltid så enkel å produsere (?)
Uff nei dårlig start...

Først: Hjertelig velkommen til alle nye (og gamle) følgere. Kjempekoselig å se at dere liker å titte innom i ny og ne.
Uten hyggelige tilbakemeldinger og gode ord fra alle som skriver til meg her og inne på facer`n hadde det nok ikke vært det samme å blogge. Iallefall ha nok bilder og innlegg blitt noe tammere vil jeg tro. Så takk for nye bekjentskap og herlig inspirasjon!

Ja åh...apropo Facebook - ser det er så INN med sånn derre Gruppe der inne - så jeg har jo forsøkt meg på å lage en slags gruppegreie jeg også da. Så sleng deg gjerne på om du vil - link finner du på høyre side her....

I går kveld fikk jeg satt på noen kloke ord på ytterdøren...omsider. Disse har ligget i en skuffe lenge nå. De har ikke vært ensomme, for jeg har tatt de frem med jevne mellomrom for å kikke litt på de. Har bare ikke vært helt sikker på om de skulle få komme på døren eller ei. Men nå var det bare å hive seg uti det. Å det ble en ekstra piff i gangen. Ja...

Så har jeg tatt frem alle lappene til minneteppet mitt. Mangler fortsatt noen brikker før jeg kan starte å sette de sammen. Gleder meg!

Svigertiger`n kom i går og skal være noen dager, så det var derfor lappene kom frem. Så jeg kan diskutere litt med "sydamen" hvordan jeg skal gjøre det. Da kom hun med en kjempeide forståss ... sy fleespledd på baksiden - SMART!
I`ll do I`ll do...


Da skal jeg kose meg på vakt i helgen og til dere alle som er så hyggelig og stikker innom vil jeg si:



og...God helg!


Tudluuu


Monica

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...