søndag 20. februar 2011

GOOO SØNDAG!


Herlig vær her på Sør-Helgeland i dag. Solen skinner og snøen har lagt seg over trærne. Noe som er ett skjeldent syn her - da vinden alltid tar ett tak og blåser den raskt ned igjen.

Har vært med Storjenta på VGrunde i dag. Første dagen som budjente for VG. 
Godt at hun kan tjene seg noen kroner... blir mindre på mor å punge ut da...kremt kremt...


















Å en sliten, men fornøyd hund ligger godt over mors føtter å hviler ut dagens langtur.

Har sittet å lest litt vitser og må bare dele denne med dere... mulig jeg har dårlig humor, men denne lo jeg fælt av....

En mann satt i
baksetet i en taxi. Plutselig prikket han sjåføren på ryggen.Sjåføren
bråstoppet bilen og løp skrikende ut.Men etter et par minutter kom han
tilbake og sa:- Du må virkelig unnskylde, men vanligvis kjører jeg
likbilen.

Nå skal resten av dagen tilbringes mellom godstol og vaskemaskinen... 

Go søndag...

3 kommentarer:

Hulda sa...

Hihi... artig vits. ;) Så fin hundevenn du har. :) Nydelig søndagsvær hos dere også, ser jeg. Her i Harstad er det fortsatt nydelig.

Så spennende prosjekt dere holder på med i kjelleren. Likte så godt det skapet som står der. Blir nok veldig fint når dere er ferdige. :)

Hannepålandet sa...

Så fine vinterbilder, og ikke minst for en tøff litt sovende hund;)

Morsom vits, hehe, jeg måtte fortelle den til mannen min da jeg satt å lo for meg selv:)

Klem

Marianne Dragon Waagan sa...

Hi hi hi...lo godt jeg da:)

Ønsker deg en toppers uke:)
Klem Marianne

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...