fredag 29. april 2011

BRUKTHANDEL

Skal ut på en kjapp reise over helgen og lurer på om dere har noen gode tips til meg når det gjelder brukthandlere...

Da henholdsvis i Stavanger og Trondheimområdet...


Sliter litt med bloggelysten for tiden...eller bare det å finne noe å blogge om. Våren er kommet også her i Nord. Sola har vært framme flere dager i strekk og i sola er det varmt og deilig. Årets første klesvask er kommet seg ut på snora og jeg har i dag smårydda litt i hagen. 
Gartneriet over veien har stadivekk flere kunder og jeg lurer selv på om jeg snart kan begynne å handle inn uteblomster. Litt tidlig kanskje... må se til uken. Bare en stemor til hagebordet....

Blir veldig glad om du slenger inn en hilsen med Brukthandel og adresse før du rusler videre inn i bloggenes land.

Monica


4 kommentarer:

Nina Iren sa...

Heia. Du må ta den en tur på Fretex butikkene i Stavanger (Hillevåg) og i Trondheim (Stjørdal) gjennvingnings butikken der.

Anonym sa...

I Fjordgata, Trondheim finn du flere, Fretex og Tante Isabell og en t like ved brua over t jernbanestasjon som eg ikke veit navnet på :)

Hilsen Anna Lena

Marianne Dragon Waagan sa...

Heisann:)
Har ingen tips til deg, men er innom for å ønske deg en alldeles flott uke...forhåpentligvis med masse sol og varme:))

Klem Marianne:)

Anonym sa...

Hei

Mått jo bærre innom fer å sei ætt du e ei kreativ dame med ein inspireranes heim :))

Tove Ragna.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...