onsdag 20. april 2011

...LITT MERE HJEMME HOS TONE


For dere som var innom å tittet i går kommer det litt flere bilder fra hjemme hos Tone.

Her er noen bilder fra badet...


















Tone har mange Granium rundt om i huset.

Jeg elsker mine Granium. MEN desverre har jeg mistet alle mine!

Da kloakken hadde sin entrè i kjelleren sto alle mine til knes i....ja...jeg trenger vel ikke si mere...

Håper at mamma kan gi meg noen avleggere nå i påsken.












Har slettes ingen påskefølelse i år. Snøen mangler (vel det er jo bare greit, for jammen var jeg lei vinteren nå) og når man jobber borte og skal reisebort når vakta er borte blir det ingen påskepynt heller...
Ikke har jeg hamstret påskamasjipan heller...
Ja ja 
Go påske videre...

Monica

1 kommentar:

Silje Sol sa...

Kjempesøt blogg du har :) La meg til som følger, ser frem til å følge deg videre :)

Klem Silje

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...