torsdag 23. juni 2011

TIDEN STREKKER IKKE TIL




Fridagene har flydd av gårde, men vi har fått gjort endel alikevel. Ryddet bort masse rot og skrot rundt huset og for ikke snakke om den jobben svigermor har gjort rundt om kring. 

Oppussingen innvendig blir nå satt på vent til høsten og det blir uteområdet som skal prioriteres. 

Men her er det mye som skal klaffe for vi får startet for fult. 



Men Tone spurte meg om ett spørsmål... å det var hvordan jeg har lage de små hjerteputene med bildet av Gubben og meg... se bildet nedenfor til høyre.

Da bruker jeg transferpapir som man får kjøpt på Libris eller lignende foretninger. 
Skriver ut bilder på dette og stryker på stoffet. Derretter syr jeg puter og hjerter av det etterpå... Enkelt og greit!























I dag tar barna sommerferie fra skolen og dere skal tro de har gledet seg til dette den siste uka.
I kveld er det St.Hansfeiring, men dette blir noe amputert da jeg har vakt frem til mandagen. 

Så happy St.Hans til dere som titter innom!

Monica

1 kommentar:

Knutepunktet sa...

Nydelig og inspirerende blogg. Jeg er ny følger og gleder meg til å følge deg videre!! :) Eilen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...