tirsdag 19. juli 2011

PUTEKOS






Etter ett aldri så lite knall å fall i helgen som var, er jeg blitt litt mindre mobil. I allefall så gærnt at jeg ikke er på jobb.
Dette må desverre Gubben lide for. (uff uff)
Vi venter nemmelig besøk - å da skal det jo egentlig skinne i hver en krok?

Usj nei - er vi lenger så opptatt av at alt skal være så rent å pent? Man tåler da en søt liten kanin som svirrer rundt i ny og ne?!



Nok om det... som dere ser klarte jeg ikke vente lenge før neste puteinnlegg kom...








Nå skal jeg sette meg godt til rette, med foten høyt å klippe ut hjerter.... 




Foresten....så utroooolig artig med så mange gode tilbakemeldinger her i går. Ble så gla over at jeg ikke er helt glemt i blogglandia. 




Monica

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...