mandag 5. desember 2011

KULE nr.5




Dagens kule var den enkleste og morsomste hittil. Klarte ikke velge hvilket navn som skulle få være på kulen - så derfor ble det
GOD JUL.


Forsøkte meg også på sølvtråd innimellom, men den var lite elastisk å jobbe med.


Har hatt en kjempefin helg i Trondheim - masse shopping og lange vandringer i en Julepyntet by.

Herlig!

 Batteriene er ladet opp, og nok en side i "minneboken" fylt. 











Nå skal mor i huset på ukens ZUMBA - vrikke litt på hoftene og smile fra øre til øre. Morsomste treningen ever!

Ha en fin kveld!


Tudluuuu!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Så moro med den kalenderen, ikke sett før... for en hærlig blogg du har, fant deg gjennom "shabby, litt slitt og bare mitt" bloggen, allerede lagt deg til på favoritt lista. Mye inspirasjon å hente fra bildene, og jeg likte oppussings oversikten med både før etter bilder og kostnader. Veldig meg dette her, å så glad for å se bilder fra badet da, d skal vi snart igang med her, noe i samme stil... men kunne ikke se om d var no kostnads oversikt på d? kanskje jeg ikke har sett godt nok etter... glad jeg fant bloggen din hvertfall!
Fortsatt god uke.

Hilsen Linn,Sarpsborg

Mamsen sa...

Så hyggelig!

Nei beklager d med badet og kostnadsoversikten - d LOVER jeg skal komme, det er bare det at jeg ikke har komlet meg til det enda - ikke har jeg fått tatt skikkelige før og etterbilder på badet enda heller.

Anonym sa...

Å gleder meg :) Takk for at du deler...

Linn

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...