onsdag 7. desember 2011

KULE nr.7





Dagens kule er Reinsdyr fra Island i følge Arne & Carlos.

7 kuler henger nå spredt i huset og 17 kuler til skal det komme...



I dag måtte jeg prøve LYS Tomte Gløgg.
Ikke verst - smakten minner kanskje litt om saft?

Det går med noen flasker Gløgg her i huset nå i ventetiden. Lukten av rykende varm Gløgg gir meg desemberfølelse. 
Tenne lys, drikke gløgg og høre julemusikk - 
ja - man må ta vare på de små gledene.




I dag har jeg pakket inn og sendt avgårde Julegaver til familie rundt om i Norges land - for jeg reiser på jobb i morgen og blir borte ei uke.


Beklager, men sliter noe fryktelig med speilrefleksen min for tiden - objektet mitt er istykker så jeg må fokusere manuelt - å jeg må innrømme at det ikke ligger helt for meg. Da det koster omtrent 3000,- for nytt, må jeg (og dere som ser på de uklare bildene mine) smøre tålmodigheten.

Monica

1 kommentar:

Mrs. Monday sa...

Så koslig blogg og fint innlegg!
Fikk skikkelig julestemning her inne hos deg!

God onsdag,
fra Mrs. Monday

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...