tirsdag 27. desember 2011

Votten med kjærlighetssang...



I dag kom vi oss omsider hjem. Vi var litt nervøse for at vi skulle bli værfast hjemme hos min mor, men ferjen startet å gå - å med litt vugging og skvulping kom vi oss over å hjem!

Borte bra, men hjemme best!


I julegaver til minstejentas venner strikka jeg i år "Kjærlighetssang"-votter.

I alle regnbuens farger ble det litt av en liten samling.

Prøvde meg først på noen i koksgrå som grunnfarge. Disse er nå borte og jeg glemte å ta bilder...
























Tror nesten at jeg har forelsket meg litt i dette mønstret....


5 kommentarer:

Anonym sa...

Hei, nydelige votter. Strukket du fortsatt for salg?
Ha en fortsatt fin romjul.
Mvh. Emma

Mamsen sa...

Ja litt - kontakt meg gjerne på mail monolu@online.no

Anonym sa...

Hei :-) De var bare helt nydelige! Hvor har du funnet d fine mønsteret?

Jorunn johnsen sa...

Hei
For noen flotte votter. Skulle gjerne ha strikket meg et sånt par.
Har du laget mønsteret selv? eller hvor kan jeg ev. få tak i det.

Mamsen sa...

Artig å høre at dere liker vottene. Jo jeg har tegnet mønstret selv, men kan ikke ta krediten for det, for votten har jeg sett en eller annen plass. Dog sikkert ikke helt lik...

Send meg en mail, så skal jeg se hva jeg får til...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...