torsdag 26. januar 2012

Hvor har vi feilet?






Hva er det med mine jenter???

HVER eneste dag gnåler jeg om at de skal snu seg i det de går ut av rommet for å se om det er noe rot etter de...

Men hva skjer?


Jo de rusler avgårde på skolen, mens badet står igjen i bombet tilstand - på kjøkkenet står osten fremme og brødet står så fint der å klargjører seg til å bli en eneste stor kavring!

ACH!!!!


Sokkene tyter ut av skuffen HVER eneste dag!
Hårete kam og en 7-8 kliper og strikk....


































Jeg har truet med at nå starter jeg å ta bilder å legger herved ut på Facebook - med tagging hvis dette ikke blir bedre...



Responsen fra noen venner var god - Gjør det!

Jeg starter her....så får vi se hvordan man videre skal gripe an dette "problemet"


(✿◠‿◠)

6 kommentarer:

Junk De Lux sa...

Så det skjer med jentene også? Trodde dette var et gutteproblem for jeg har slitt med dette en god stund jeg også.
Tingen er at jeg har en mann som er akkurat likedan så her er det helt bingo hvem man kjefter på og alle føler seg urettferdig behandlet. Så heldige meg som blir sittende igjen med driten!

Ønsker deg en strålende torsdag,

Stooor klem!

Monica fra Moxas Univers sa...

Haha.. om du tror det der er rot så skal du se hvordan det ser ut etter Moxamannen og de 3 Moxaguttene!! DA snakker vi rot. Sokker på stuegulvet (eller kjøkkenbordet), lego overalt, donaldblader på gulvet rett foran do osv osv..

Vi får nok bare innfinne oss med litt rot frem til yngstemann forlater redet og vi kun har vårt eget rot å konsentrere oss om.. (det er i alle fall det jeg trøster meg selv med..)

Ha en flott torsdag (hos meg er det rydde/vaskedag..)

Klem fra Monica

Aldibaras skatter. sa...

Hei :)

Derre va smart, kanskje eg ska jørra det samma :))



Tove Ragna.

Ruter & Hjerter sa...

Uff ja jeg har noe å glede meg til?:)

Nina Iren sa...

Ja det der var lurt ang legge bilder ut på facebook.....kansje det skal prøves i dette hjemmet. Men her er det faktisk gubben som er verst, ikkje minstemann på snart 12 år!!!!!

hill`s interiørblogg sa...

Hmm kunne tro du har vært hjemme hos meg... ;O) Her i huset er det kun en tennåringsjente ... og det er helt utrolig hvor mye som ligger igjen etter en tur innom rommene..

Lykke til med ryddingen ;O)..
Klem fra Hill-Iren

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...