tirsdag 7. februar 2012

Gardiner - et enkelt valg?





Når det kommer til gardiner kan jeg over hode ikke utpeke meg selv som noe ekspert.

Det er fint eller ikke fint...

Tror jeg...

Denne gangen var jeg dog fast bestemt på hvordan de skulle se ut.

Iallefall sånn nesten.


Etter å ha lett, som for meg føltes, over alt - var det atter engang Gubben som fant disse.

På Hansen & Dysvik.

Tror faktisk jeg skal slutte å lete så mye etter gardiner herretter, for alle mine gardiner er kjøpt hos  H&D.




















Så da fikk jeg endelig nye gardiner etter jul.... ting tar tid.

Ang forrige innlegg.
Kameraet er bestilt - jeg kaster meg ut i det og håper jeg blir fornøyd.
(ellers må jeg vel prøve angrefristen for første gang...)

Monica

1 kommentar:

Jeanette sa...

kjempe fine gardiner....den som leiter finner:-)mine drømme gardiner dukket faktisk opp på loftet:-)ha en suuuper lørdag:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...