søndag 13. april 2014

Pynte egg med neglelakk?




Minstejenta her hjemme lekte seg med neglelakk for en tid tilbake, og fikk til noen veldig så fargerike negler.

Hadde vann i beger og dryppet lakk i.
La neglen i og vips så hadde hun sjaterte negler...

Hvorfor ikke prøve på egg..?

Som tenkt så gjort!












Mannen settes til å blåse ut innmaten..












































I mens Mannen fikser ny dør til skapet i gangen pussler jeg med egg...


Jeg ut å kappe en gren av det gamle uttørkede Trollhasseltreet 
og hang det i taket på kontoret...
Ny påskepynt!







Enkelte var jeg mere heldig med enn andre...



Såh... da gjenstår bare resten av påskepynten..





Noen venner og noe familie vet jeg venter spent på bilder fra soverommet - så det er knipset noen bilder derfra nå i kveld og skal se om jeg får lagt ut noe i morgen...


Monica


Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...