søndag 18. juni 2017

Oppsigelse av skog



Mange av de gamle vakre trærne har måttet falle for vårt veiprosjekt.

Det gjør vondt for en liten tre-elsker som meg, å gi de oppsigelsen. Trofaste har de skjermet oss både for vær, vind og innsyn.

...men, skal det bli vei og garasje må vi bare...







Nedenfor: Før vi startet på Fredagskvelden

 Her er Lillegutt og Sprudline startet med arbeidet...









Blir nok ikke lenge før det kommer opp tre i veikanten og rundt 
den kommende gårdsplassen her...håper jeg....
Men det er jo så mange fine trær.
Valgets kvaler.

Ikke få arbeidstimer å felle samt rydde dettan..

I ettertid ser jeg at jeg er litt for dårlig til å ta bilder for å se før og etter.
Må sjerpe meg.
For det er jo før og etter som er morsomt å se etter noen år... 

I dag
Tidligere denne uken

Foreløbig:

Før (2010):

Foreløbig:


Før (2010):



Tusen takk til naboene som hjalp oss med risbæring og lemping av vedstokker i går.
Som takk får de all vedstokkene.


Ble tomt...




I dag ble vi helt ferdi med risryddinga og rishaugen er enorm...

Da er det bare å vente
på entrepenøren...

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...