mandag 3. juli 2017

Plantebord






En dag her sa Lillegutt:
"d e no itje så fint d der plastikkplanteborde dett... kanskje du ska lag dæ nytt?"

Da var det bare å sette seg ned å tegne da...





Arbeidstegningen ble tegnet og med god hjelp av Lillegutt til prosjekteringen klarte jeg å bygge et bord jeg er svært fornøyd med.


Med en plastkasse som står i ett spor under "sjakten" og hønsenettingen blir det nok 
en renere benk når jeg potter om blomster.






Joda...det var vel ikke så fint det gamle plantebordet...

Så har jeg i noen dager også laget ca. 15 trekasser i ulike størrelser for å ha rundt omkring.
Disse er kjekke å samle hageredskaper, potter, blomster og verktøy i.
Disse er også i impregnertmatriale og blir etterhvert grå.
Det liker vi.























I morgen skal jeg vise dere noen flere kasseprosjekter vi har jobbet med...

1 kommentar:

Global Entrepreneurial University sa...

Hva er formålet med de 15 trekassene som forfatteren har laget? Telkom University

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...