mandag 23. august 2010

Vimpler til hva?

Nå har mørket virkelig lagt seg og vi har akkurat fått ryddet bort verktøy, plater og diverse oppussingsutstyr bort fra stua...for i dag. Ja i dag har Gubben hatt nok en langdag og lagt plater på deler av veggen og som jeg sikkert har nevt flere ganger venter vi på vinduene slik at vi får fullført veggene.
Så mens Gubben gjor ferdig siste rest fikk jeg lyst til å pusle med noe. Så da dro jeg frem de gamle tapetbøkene og plukka ut de tapetene jeg likte minst for å prøve meg på vimpler... for dette skulle jo bare være en prøve...


Å disse måtte jeg jo prøve-henge opp...å de ble da ikke så dumme. Skulle ha hengt på ett barnerom disse. Men hvor i alle dager skal jeg ha disse da?

Kanskje på neste hageparty?
Må jo innrømme at jeg av å til forstår Gubben...han rister lett på hode av å til av alle påfunnene...å dette var vel en av de.
Men jeg skal da få brukt denne ideèn på ett eller annet rom i fremtiden. 


 Må se å få børsta støv av speilrefleksen - for disse bildene er langt fra klåre. Men det blir vel når vi kommer litt mer i orden her. Til Jul?


Photobucket

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...