lørdag 27. november 2010

HVIT GLASSENGEL OG ET DEILIG LÅR

 En engel som sendt fra himmelen. Neida...men en veldig fin bursdagsgavegave fra mamma og Nils. Nå tror vel alle som har gitt meg gave at jeg ikke satte pris på deres gaver, men jo fikk så mange fine gaver. Men denne engelen skjønner dere. Er laget av en tante av meg - å jeg har ønsket meg en slik leeenge. Mamma har en lignende hengende i julen. Å den er så fin! Fikk kanskje ikke tatt ett godt nok bilde for å vise dere - men den er kjempefin. Håndlaget av Tante Kate - sa jeg det?



Nå har vi hatt ett lite kaffeslaberas her. Å jeg har fått brukt juleservice for første gang i "år". Om ikke lenge blir det Rådyrlår og saltkokte poteter med tilbehør. mmm
Slenger nå føttene høyt opp og nyter at Gubben lager god mat til meg. Herlig!

I morgen skal jeg ut å se om jeg finner meg ett lite utejuletre...ja for nå er det straks adventstid. Den beste tiden på året!

Ha en fin lørdagskveld.
Klemz fra Monica

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...