fredag 26. november 2010

SYV SØSTRE OG TREKNING AV "GIBORTGAVENE"

Ja da var vi kommet hjem fra sykehuset og jeg kan med stor glede si at det har gått greit og min datter er frisk som en fisk!

På turen hjem i går med hurtigruten tok Lillemor bildet av de syv søstre...måtte bare vise dere.
 


Å jeg gleder meg over alle dere som kommer innom å ser her på bloggen og som er så søte å legger igjen ett spor etter seg. 



 Da er det Gubben i huset som har trukket ut to vinnere... dadam!
Vinneren av veggordet og bordskåneren ble .....
(trommevirvel)
Manuela!
Bloggen hennes finner du her.

Så er vi kommet til Mariussokkene som er trøstepremien...og som ser ut til å være en kjærkommen premie. Den som Gubben har trukket fra skålen da er
Vårglad!
Bloggen hennes finner du her.
Ja da får jeg takke alle for deltagelsen og ønske dere en riktig god helg!



I dag skal jeg forsøke å få forvandle hjemmet til en adventshjem... Vel...iallefall få frem de 4 lysene - springe på byen for å se om jeg finner noen passende gardiner, for selvfølgelig vann jeg ikke over å hekleferdig disse mellomverkene til de gardinene jeg hadde planlagt. Litt for mye som skjer og litt for store planer - ja jeg vet det. Skal gå en god tur med hundene å se om jeg finner noen kongler. Er vel ikke store mulighetene for det, de ligger vel trygt under snøen, men må se om jeg finner noen.
Det blir vel advent uten kongler også.
I kveld skal jeg på nattevakt og viss jeg ikke husker feil - har jeg vel bursdag i morgen. Skulle vel ha bakt ei kake da?

 

Så må jeg vise dere hva jeg vant på en giveaway hos Mie...søte små muffinsformer. De blir fine å bake muffins i nå i førjulen. Mmmmm her i huset har muffinsene det travelt med å komme ned i magen. Så det blir bra. Koselig julekort kom også med. Takk Mie!


FørAdvents klemmer
fra 
Meg!

5 kommentarer:

Unknown sa...

Gøy!
Tusen takk!
:P manu

allesistgut sa...

Fint at datteren din er frisk som en fisk igjen. Nyyydelig bild av Syv Søstre. Liker denne fjellformasjonen veldig godt. Har sett den to ganger. Men jeg håper for noen ganger til.
Ha en strålende helg!
Hilsen allesistgut

Og gratulerer masse til Manuela! :)

Mie fra Mies Mirakler sa...

wow for et fint bilde datteren din tok, et lite fototalent der ;)godt alt gikk bra med henne!

glad for å se at gaven kom vel frem, håper det blir noen deilige muffins eller annet godt oppi de :) *♥*

Vårglad sa...

Å, så kjekt at eg hadde vunnet! Ønsket meg veldig de sokkene og, de var kjempefine!
Tusen takk:)

Hannepålandet sa...

Gratulerer til vinnerne av giveawayen:)

Og gratulerer så mye til deg idag, håper du får en fin dag og kos deg masse:)

Klem

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...