onsdag 3. november 2010

LAMPESKJERM - ikke før, men etter

Glemte å ta før bilde...litt ivrig kanskje?
Men...
Tro det eller ei, men Monica har altså klart å lage
en lampeskjerm!
Ja det hadde ikke jeg trodd i allefall!


 Men utrolig nok...
...den ble jo fin!


Da fikk jeg meg jo ei "ny" lampe!
Tøft!

Har sittet ved symaskina det mesteparten av dagen.
I dag har jeg produsert mange ulike puter.
Noen med blonder og noen helt hvite og enkle.
Blir raskt litt lysere i den mørke sofaen med litt lysere puter.

Nå er det snart tid for før og etterbilder av stua og kjøkkenet.
Vi er endelig ferdig ...(eller...nesten...)
Må vel få til ett par bilder iløpet av de kommende dagene.

Nå blir det litt strikking og kvalitetstid med 
TVen, før mor slokner...
Photobucket

2 kommentarer:

Anonym sa...

åå, så FIIIN!!!! Jeg har også tenkt tanken på å lage eg lampeskjerm... fikk iallefall lyst nå :O)

Unknown sa...

Den ble kjempefin:)
Så flink du er da, gleder meg til og se putene og ♥
God nattaklem fra Line

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...