tirsdag 2. november 2010

SE HVA MORMOR KOM MED!

I dag har jeg en litt latere dag.
Deilig det å.
Vasker klær til den store gullmedalje.
Kan tenke dere at det har hopet seg opp her, med alt rotet fra oppussingen.
Så i går var vi å kjøpte oss tørketrommel.
Hadde ikke noe valg...det er jo umulig å tørke klær ute i dette uberegnelige høstværet.
Å ingen plass inne...
Liker ikke tørketromler egentlig, men nå er det ett must!

Tenkte jeg skulle vise hva min mormor hadde med 
da hun var her på besøk i helga...


Akkurat min stil!
Kan ikke gjemme disse...de må stå/ligge fremme ett sted.
Kankje dere vil vite hva de skal brukes til?
Joda...strikkepinner og helklenåler er det i disse.

 Jeg har også en strikkepung som jeg fikk av min Svigermor for noen år siden.
Veldig kjekt å kunne samle alle strikkesakene.
Også når man er ute å reiser...



Nå skal jeg ut å rusle en god tur med disse rastløse hundene.

Ruth

 
Sivert

Ha en fin kveld!
Photobucket

2 kommentarer:

Hulda sa...

Kjempefint! Så herlig med slikt håndarbeid. sÅ SKJØNNE hunder du har! Ser så koselige ut. :)

Anonym sa...

Nydelige var disse,fikk lyst til
å hekle meg slike selv. :)
Søøte hunder.

Klem Mette.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...