tirsdag 25. januar 2011

...Å DER RØYK IDYLEN

  

Gi meg snøen tilbake!
For hva kommer frem når snøen forsvinner? Jo rot, skitt som hundene drar med seg inn og samvittigheten og uroen over hva naboer og turgåere tenker når de rusler forbi dette kaoset. Usj! Liker det ikke, men det er vel gjerne slik det blir når man skal totalrenovere ett hus. Enda godt at det er lyst bare i 7 timer her i Nord - enn så lenge.




vil jeg takke alle for så mange hyggelige kommentarer på badet - det er jo det som gjør det så gøy å blogge. Veldig varmende at det var så mange som liker stilen vår og hvordan det foreløpig ser ut på baderommet.
Det blir noe pussling på badet i dagene som kommer, slik at vi får opp flere hyller, snekre skapdører og få opp resterende på vaskerommet. Blir deilig når alt er i orden.



Nå håper jeg endelig at jeg ikke får mannen på nakken etter å ha lagt ut disse rotbildene, men synes det er greit at dere får se hvordan det faktisk ser ut hjemme hos oss - for bak kameraet kan det nemmelig være haugen med rot. Å slik er det vel hjemme hos de aller fleste. Iallefall under oppussing... (trøster meg med det)
Å dessuten har en fugel hvisket meg i øret at det er
litt artig å se at det ikke er så perfekt over alt.

I Juli 2010 - da vi flyttet inn.
 Så da mimrer jeg litt tilbake å viser dere hvordan det så ut da vi flyttet inn for 7 måneder siden.


Å tilføyer at det er noe som heter at det blir værre før det blir bedre...så jeg får trøste meg med at til våren settes støttet inn. Når solen begynner å varme og temperaturen utefor blir levelig - blir det nok deilig å starte på utearbeidet.

Ha en fortreffelig dag allesammen!
Så knottes vi.

Monica

1 kommentar:

Havfruen sa...

Helt enig ang snøen....har akkurat moppa hundehår og SAND. Masse sand!!!!
For et superflott bad dere har fått til:) Og mannen har sansen, kjempefin gardin:)
Ha en fin torsdag:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...