onsdag 9. februar 2011

OM DEN "NYE" DØRA I STUA OG LITT "SHIT"










Til Gubbens store fortvilelse har jeg plassert denne gamle døra i stua - å ikke hvorsomhelst. Neida - forran vinduet.

En selvfølgelig plass synes nå jeg. Er ikke så veldig glade i disse store vinduene, så nå fikk jeg iallefall dempet de litt....

Å nå skal den få stå der ei ukes tid - så får vi se om den trives der. Viss ikke skal den få ned i kjelleren på vent igjen.
De siste dagene har gått med til staking og undring over de gamle kloakkrørene. Ja for på fredag fikk vi nemmelig kjelleren full. Ja det skal ikke være problemfritt å renovere ett hus forståss....
Jeg klarer rett å slett ikke slik shit (bokstavelig talt) så det er min stakkars Gubbe som må ta i de tyngste takene der. Men nå er det jo heldivis slik at vi har forsikring - så nå blir det nok en ordning på dette også. 
Takk og lov!





Da må dere ha en riktig fin onsdagskveld!
Tudelu!

Monica

1 kommentar:

Hulda sa...

Kjempefint! Den gamle døra er virkelig gull verdt!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...