torsdag 2. juni 2011

GJESTEROM - før og etter



Så herlig å komme inn på bloggen å se at noen kommenterer. Så godt å høre at det du har gjort eller laget faller i smak. (smiler)

Å som svar på kommentar fra forrige innlegg: Jo det kan fort hende at jeg starter å selge noen hjerter og puter med bilder på... vi får se når det nærmer seg høst...


Gjesterommet står nå endelig med åpne armer og klar til å ta imot helgens gjester...


Som jeg lovet meg selv da jeg startet bloggen skulle jeg ha med kostnader i alle ferdige rom.... så det må vel komme her også.... men se på før-bildene først.









Her er det bare sette seg ned å lære alt om den landlige stilen....



























Denne haren som henger så henglengt på den gamle døra er "kosen" fra min egen barndom... 


Kofferten over til venstre har faktisk vært en tur i Amerika i 1952.... ekte vare...



Her håper jeg gjestene får det bra...

FØR:



Ja...en viss forskjell er det jo... selv om førbildene var litt slunkne...
Så var det kostnadene.
De herlige kostnadene!
En nett liten sum av 
kr 8200,-

Forskalingsmatriale til en vegg 1400,-
Gulv (vi reiv jo ned til betongen) 2500,- (Gulvbelegget ble 1500,-)
Dør med listverk og foringer 2000,-
Diverse (maling og listverk) 2300,-
Ikke så gæ`ærnt det...

Med dette ønsker jeg dere en riktig fin langhelg.


2 kommentarer:

Herman Grans ♥ sa...

Oi! Ganske bra forandring ja :) Ikkje så verst pris heller ;) Hilsen Grete

Nina Iren sa...

Så flott et gjesterom, masse flotte ting. Likte så godt den gamle døra, å så en søt kanin da!! Her vil nok gjester kose seg. Ha en fin helg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...