onsdag 1. juni 2011

SMÅ HJERTEPUTER...






Været er ikke helt stabilt for tiden. Litt schizofrent... Sola erter litt innimellom, men kommer ikke helt frem.

Jeg har alikevell ikke tid til å være ute, men det hadde vært en fornøyelse og kunne hengt ut klærne en dag eller to.


Hjerteputer ...eller hjertepynt ble det laget noen av her om kvelden. Jeg hadde ikke tid egentlig, men det var jo så morsomt da jeg fant ut at jeg fikk det til...









Nå er gardinene kommet på plass i sokkelen og jeg har fått malt den siste stolen til lillemors rom.
Jeg har også fullført ett pittelite prosjekt som har surret lenge oppe i hodet mitt....må vise dere en dag...




Sent i går kveld sydde jeg en monster-pute til lillemors rom og i dag må jeg vel fortsette med putesying....

Det kan virke som det ikke er noen ende på denne putesyingen min, men slik blir det når man skal male litt....rydde litt... vaske litt... å rydde enda mere... så sy litt innimellom.



































Gubben er lei av symaskinen og stoffene som ligger strødd rundt om på spisestuen... (å han er ikke alene)
Men i dag forsvinner den...

Ha en riktig fin dag!

Monica

2 kommentarer:

Mamsens hus sa...

Hei :)
Nydelige hjerter. :)
Du syr mange flotte ting, synes putene dine er flotte også.
Ønsker deg en fin dag. :)

Mette`s hus og hjem sa...

Hei på deg :)
Syns putene er kjempefine, du vurderer ikke å selge slike hjerter ?? de var så søte å jeg er ingen kløpper til å lage slikt selv, he, he :))

Venter på sola her også, håper den kommer i dag for jeg har hengt ut klær på trass å der skal de få henge til de er blitt tørre :))

Ha en fortsatt fin dag
Klem Mette :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...