lørdag 23. juli 2011

HJERTER PÅ STANG



Ord blir fattige etter den ufattelige hendelsen i Oslo og på Utøya i går.

Jeg er rystet!

Å jeg kan ikke gjøre annet
enn å sende mine tanker til pårørende, de skadde og de som mistet livet så alt for tidlig.

Å la oss ikke glemme alle helspersonell og andre som er tilstede for  hjelpe - de har det nok også ganske så vanskelig...




Er ikke spesielt skrivelysten i dag...men bildene beskriver seg nok selv...








































Man skal til bunnen av hjertet for å finne kjærlighet...









Sivertsen nekter å gå ned når matmor skal knipse noen bilder...






Alle puter og småhjerter er hjemmelaget med tekst og bilder - påstrykt med transferpapir...




Over: Til en jentes barnerom...


Broderte Initialier.... T og E




























Her  blir vi nok sittende fremfor tvèn i dag også...

Å hva mere kan man si i dag? 


Ufattelig...






Monica

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja ein ferfærdeli dag å våkn opp te :(
Må sei du lagga my fint, sånne trur eg ætt eg må prøv meg på. :))

Tove Ragna.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...