onsdag 3. august 2011

Sommeren flyr...




Dagene flyr avgårde - å jeg kjenner sommeren glir mellom fingrene mine.

Ingenting har blitt gjort med verken hus eller hage. Jeg har kommet så langt at jeg har lånt meg en bunke med hageblad fra svigermor. Så jeg må vel begynne å tenke litt på hvordan vi skal ha det utenfor døra snart...

Det jeg egentlig har gjort i løpet av sommeren er å lese.  Å det har blitt noen bøker siden solen startet å varme... tror jeg er oppe i tallet 18 nå....ups...


Det har vært en litt traudigere sommer enn vanlig da jeg ikke har ferie i år. Til tider har det vært kjedelig å høre alle reiser bort å koser seg med familien - men da blir det desto bedre med en tur til Tyrkia i begynnelsen av September.

Det skal bli en velsignelse...

2 kommentarer:

Hulda sa...

Huffda.. kjedelig å ikke ha ferie.. har jo vært så fint vær også. Godt du får ferieturen i september!

God helg, når den kommer. Flott stilleben du har laget.

Charlotte sa...

Hei!
Du har en herlig blogg og et fantastisk hjem. Ble helt inspirert av å titte her hos deg. Så mye fint på et sted. Det er hva vi kaller kreativitet. :)
Jeg la til bloggen din, og må nesten følge deg videre. ;)
Er veldig svak for sånn interiør, og elsker å bli inspirert. Når man hopper opp fra sofaen for å starte et nytt prosjekt, så har du virkelig fått delt inspirasjon. :) Ha en fantastisk dag videre. Og gleder meg til flere innlegg fra deg. :D

Klemmer fra Charlotte. (LibakksLiv)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...