mandag 22. august 2011

Hverdagen har kommet for fult...





I dag var første skoledag for barna etter sommerferien. Skrev jeg barna? Wups.... ungdommene? Ja årene flyr avgårde. Tenk at størstejenta begynte i 9ende i dag!

Wow!

Begynner jeg å dra på åra? Næh...

På bilde til venstre er størstejenta på tur til skolen - sin aller første skoledag. Ved epletreet - som har vokst seg like stor som jenta - står hun å gleder seg på lekser og nye lekekamerater. Men i dag, i dag var det fullfart mot skolen - gledet seg til å være sammen med venner, tulle og fjase. Lekser? Nei det er slettes ikke noen glede...
Å nå er det bare ett år igjen til hun faktisk skal begynne å bestemme seg for hva hun skal gjøre kanskje resten av livet. 
Å hva skal jeg spekulere i? 
Blir hun Ingeniør? Tvilsomt...
Frisør? ...kanskje.
Bestemmer hun seg for tannlege? Man kan da håpe...
Ja det blir spennende å følge med!

       Monica
 

2 kommentarer:

Siv Toril sa...

Heisann! Så søt jenta di var der ved epletreet:) Så koselig at treet har vokst i takt med henne da! Ja, tiden flyr... I dag har jeg fulgt mellomstemann til skolen på sin første skoledag...sukk! Har en liten giveaway inne hos meg i disse dager;) Ta turen innom om du får lyst! Klem

Grip dagen sa...

Dette var blogg etter min smak! Her var mye kreativitet å spore.
Takk for titten!
Jeg synes også tiden flyr avsted så altfor fort! Vår små jenter går nå på ungdomsskolen, begge to!
Ungene er nesten like høye som meg, så vi deler på både klær, sko og pynt. Veldig greitt, siden ungene er rå på det sistnevnte... De har et imponerende lager vesker, skjerf, blomster til håpet, belter osv... Jeg kan bare forsyne meg!
Ha en flott uke.
Og takk for besøket på bloggen.
Klem Marit

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...