lørdag 17. september 2011

NØKLER




Da vi flyttet inn i huset for litt over ett år siden, lå det en haug med nøkler i vinduskarmen.

Disse hadde jeg helt glemt...helt til i går.

Nå ligger nøklene spredd over huset...

Prikken over I`en?


Jeg fant rask ut at slike nøkler passer inn hvor som helst her i huset...
















I går var jeg forresten på utkikk etter en liten boks for å ha noe strikkerier i... å jammen fant jeg ikke en som sklir rett inn hjemme hos meg....

...å det på Nille.





















Speilrefleksen min har vist bestemt seg for å ta en pause - iallefall vil ikke autofokusen funke - så kvaliteten på bildene er helt ach!

Da måtte iPhonen ta noen vikarbilder...


I helgen har jeg fri og skal nå nyte helgen med strikking, brodering og se størstejenta spille fotballkamp.

Ha en riktig fin helg alle sammen!

2 kommentarer:

Prinsesse Elin sa...

Er innom for å ønske deg en fin fin lørdag. Klem fra Elin:)

Junk De Lux sa...

Så fin strikkekurv!...man kan finne litt av hver på Nille:)

Nøkler er en ting jeg også alltid rasker med meg fra loppis og slikt hvis jeg finner...i fjor hang jeg dem på juletreet haha.

Ha en deilig lørdag!

Stooor klem!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...