torsdag 5. januar 2012

Januarsalg? Jeg?





Joda...
I går skulle vi en snartur på byen og vise Svigermor det nye havnesentret som vi har fått her i byen.

Etter en liten tur inne hos Malin på Princess, kan man lett komme ut med en liten pose med godsaker.

I dag fant jeg disse på salg og ble riktig så fornøyd da det gikk opp for meg hvor fine de var.
Og hvor nyttige de faktisk skulle vise seg å være....




















For jeg er vel ikke alene om å ha en skuff full av Hardagerbestikk? Disse eskene opptar så mye plass at jeg aner nesten ikke hvor jeg skal ha de.


Men nå ser det ut til at deler av problemet er løst... 
...men disse "mappene" var jo så fine at jeg har mest lyst til å legge de 
midt på kjøkkenbenken.... 

*gliiis*

Sist men ikke minst:

Tusen takk for alle søte tilbakemeldinger på hus, heim og håndarbeid...


Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...