onsdag 4. januar 2012

Nytt år og nye prosjekter...

2012 har kommet godt i gang.
Barna ruslet fornøyde mot skolen i dag og jeg har stor tro på at dette skal bli ett 
godt år.
Barna har forandret seg noe i siste del av 2011.
Størstedatteren har blitt fjortis, men det ser ut som hun modnes sakte men sikkert.
Kanskje noen dører åpnes og forståelsen blir mer fremtredende?

Når jeg nå sitter å drikker morgenkaffe leser jeg horoskop på horoskop.
Dette er noe jeg liker.

Å som det stemmer!

Med stor spenning glir jeg inn i dette nye året.
Hva vil dette året bringe meg?
Fast jobb?
Får jeg muligheten til å reise mere - slik jeg alltid har dømt om?
Klarer jeg å slutte med denne hersens røyken i år da tro?
Ja spørsmålene er mange... så vi får bare se....

Mariusklær mine tantebarn fikk i julegave...

Ett horoskop gav meg en leveregel som jeg tror jeg alltid har levd etter:
Menneskelig samvær er det som skaper min lykke 
og min fremtid.

Ha en riktig fin dag!

1 kommentar:

Marianne Dragon Waagan sa...

Heisann:)
Horoskop leser jeg også, og masse stemmer ...spennende:)
Så flotte julegaver du har strikket:)

Ønsker deg en flott uke i det nye året:)
Klem Marianne

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...