søndag 26. september 2010

DAGENE HAR FOR FÅ TIMER

Ble en litt travel dag i går.
Skulle jo legge ut bilder fra overskapene...men...
Dreneringa går ikke bare som smurt. 
Gubben er pent nødt til å ta opp stein med bare henda. 
De har selvfølgelig bygd huset helt inn til fjellet. 
Så det er helt umulig å få skufla til gravemaskina nedi der...
Men nå får dere en aldri så liten titt på hvordan det foreløpig ser ut på kjøkkenet.
Det kommer til å bli fint...
engang...


Da jeg ikke har så veldig mye å gjøre nedi steinrøysa, starta jeg med "rensing" av slagbenken i går.
Mye arbeid...
Flere kluter ble fylt med denne mørkebrune gørret som ligger som ett klister på treet.
Jeg bruker lynol...
Finnes sikkert noe bedre...for gjett om jeg ble rusa av de greierne der!
Å hodepine...



Men det blir bedre, men må nok regne med ett par tre dager til med gukking og gniing.
Her kan du se helbilde av den, før jeg starta å gjøre noe...

Så sitter jeg med stoffprøver fra Stoff og Stil, for jeg er jo ferdig med å male den lille sofaen som jeg tror skal få fast plass i gangen...


Vi var på bursdagsfeiring i går kveld/natt...men nå er vi oppe å spretter - Gubben er allerede ute å godt i gang med gravemaskina og spaden.
Håper på at vi ikke møter på flere problemer nå, slik at vi får fylt igjen grøftene før maskina skal leveres tilbake i kveld.

Ha en fin dag!

Photobucket

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...