torsdag 9. desember 2010

OM JULEKORTENE OG HVETEBAKSTEN

Rundstykker




 I dag hadde jeg planer om å vise dere gulvbelegget på badet, men så ble det da ikke... For gulvbeleggmannen ble altså ikke ferdig - litt mange krinkel-kroker mente han... Uffdah!

Så da blir det ett par bilder av hvetebaksten istede. Nå er iallefall den i boks til jul. Eller rettere sagt: Jeg har ikke fått den i fryseren enda - å ikke vet jeg om jeg får plass heller. For der er det alltid stappe fult. vi hamstrer og vi hamstrer. Ja dere skjønner sikkert hva jeg mener.


Innimellom bakingen i dag har jeg sittet med julekortene. Det er vanskelige greier, når man slettes ikke klarer å finne adresseboken og listen over hvem som bruker å få julekort fra oss... sukk!
Men jeg får vel bruke noen dager til å tenke. Så får julekortene komme litt seinere i år enn i fjor.

Jeg ser foresten at jeg har fått noen nye følgere og vil ønske disse hjertelig velkommen. Håper du og dere trives her inne.

Julebrød...
Vi knottes...
Monica

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...